כיתות לימוד להשכרה

הקודם
הבא

השכרת כיתות לימוד באצטדיון סמי עופר בחיפה - מקום לסדנאות וקורסים בצפון

מתחם האירועים באצטדיון סמי עופר בחיפה מעמיד לרשותכם מערך מתקדם של כיתות לימוד ופתרונות אירוח ומפגש מגוונים לטובת גופים עסקיים, גורמים פרטיים וארגונים שונים המעוניינים לקיים סדנאות לימוד, קורסים, הרצאות, ימי עיון ואירועי העשרה ברמה הגבוהה ביותר.

אחת מתצורות האירוח הבולטות כיום במתחם האירועים באצטדיון הוא אירוח סדנאות ומפגשים לקבוצות קטנות (כיתות לימוד עד 30 משתתפים) בתאי הצפייה בקומה החמישית של האצטדיון, המציעים מרחבים יוקרתיים, מרווחים ומעוצבים, עם מרפסת רחבת ידיים המשקיפה אל כר הדשא הירוק. בכל תא צפייה ניתן בין היתר לקיים מפגש או סדנה לימודית בחלל מרוהט ומרושת במגוון אפשרויות בהתאמה לאופי המפגש, בין אם ישיבה סביב שולחן, הושבה מול במה, סידורי ישיבה מעגליים וכו', כאשר בכל תא צפייה קיימים לרשות המשתתפים מרבית הכלים הטכנולוגיים הנדרשים להצגת תכנים, הקרנת סרטונים ומצגות דוגמת מקרן ומסך ענק ופתרונות דיגיטליים נוספים בהתאם לצורך. מלבד תאי הצפייה, בקומה השנייה של האצטדיון, ישנו מתחם האודיטוריום, מתחם מושלם לאירוח סדנאות לימוד, הרצאות ומפגשים עד 100 איש במרחב חדשני הכולל כיסאות מרווחים ונוחים לכיוון במה המצוידת בציוד היקפי מתקדם כולל מיקרופונים חדישים, ראוטרים, ברקו להקרנת מצגות וקטעי וידאו וכן אזור התכנסות להפסקת קפה וכיבוד קל. בסמוך לאודיטוריום ישנם גם מספר חדרי עבודה היכולות לשמש ככיתות לימוד לאירוח של מספר צוותים בחללים נפרדים עם אפשרות ליצירת מפגש במבואה משותפת.

ממיתוג ועד כיבוד והסעדה, הכל אפשרי בסדנה שלך!

אירוע עסקי הוא שם כולל למגוון מפגשים ארגוניים, סדנאות וערבי צוות, אירועי הוקרה וכו'. כשם שאופי האירועים הללו משתנה מאחד לאחר, כך גם צורכי האירוח של גופים וארגונים, הן בשעות האירוח והמפגש, התכנים, כמות המשתתפים, העיצוב והמיתוג וכו'. אחד הכלים המרכזיים אשר מייחדים את מתחם האירועים שלנו והופך אותו לבית של חברות מובילות רבות בישראל, הוא למעשה תשתית קיימת במקום אשר מאפשרת מיתוג אישי מרהיב "המתלבש" בקלות ובמהירות על מרחב האירוח שלך והופך כל אירוע ואירוח, לממותג בצבעים, במסרים ובלוגו שלכם – בין היתר ישנם מסכי LED ענקיים הפזורים במתחם, במעברים ובאזורי קבלת הפנים שלנו, ועליהם ניתן להקרין תמונות, סרטונים, סלוגנים ומסרים לבחירתכם וכל זאת בשילוב עמודי טוטם, עמדות מרצה, מיקרופון במיתוג אישי וכלים שיווקיים נוספים שיותאמו בדיוק לצרכים שלכם, על מנת שאתם תרגישו הכי בבית שיש. בנוסף מתחם האירוח שלנו מעמיד לרשותכם גם מטבח שף כשר אשר ערוך להוצאת כל סוגי הארוחות, תוך התאמה מלאה של תצורת ההגשה וסגנון הארוחה לכל סוג אירוע, קבוצה וסדנה. כך למשל ניתן להגיש מגשי אירוח מפנקים אל תאי הצפייה, לשלב ארוחה יוקרתית במרפסת המשקיפה אל כר הדשא, להעמיד מזנונים עשירים בכל טוב במבואה או בחלל מתאים לבחירתכם, וזאת כמובן בשילוב פינות קפה מאובזרות, שתייה קלה וכו'.

שימו לב:  אנו מציעים אפשרות מיוחדת לתאם מראש תאריכים על פי תכנית שנתית לימודית או עסקית עבור ימי וסדנאות לימוד, קורסים, הרצאות, סדנאות מנהלים, מפגשים עסקיים ועוד.

שאלות ותשובות חשובות:

מתחם האירועים והכנסים באצטדיון מעמיד לרשותכם מגוון פתרונות אירוח וכיתות לימוד לטובת קיום סדנאות, קורסים, הרצאות, ימי עיון והעשרה החל מאירוח בקבוצות קטנות עד 30 איש ועד מפגשים של 100 איש ואף יותר באולמות חדישים ומאובזרים היטב עם מרפסת המשקיפה על כר הדשא הירוק.

באצטדיון מגוון מרחבים מעוצבים אותם ניתן לסדר בהתאמה לאופי הלמידה, בין אם ישיבה סביב שולחן, הושבה מול במה או סידורי ישיבה מעגליים עם כיסאות מרווחים ונוחים ובמה המצוידת בציוד היקפי מתקדם כולל מיקרופונים חדישים, ברקו להקרנת מצגות וקטעי וידאו וכן אזור התכנסות להפסקת קפה.

בהחלט, מתחם האצטדיון מעמיד לרשותכם מטבח כשר שערוך להוצאת כל סוגי הארוחות, תוך התאמה מלאה של תצורת ההגשה לכל סוג קבוצה או סדנה. כך למשל ניתן להגיש מגשי אירוח מפנקים או לשלב ארוחה במרפסת המשקיפה אל כר הדשא, בשילוב פינות קפה מאובזרות, שתייה קלה וכו'.

מעוניינים להשכיר כיתת לימוד לסדנה באווירה אחרת?

המלצות