פרסום באצטדיון סמי עופר

  • עמוד הבית
  • Asset 11
  • קמפיין פרסום באצטדיון סמי עופר
מאת: צוות האתר

תאריך: 7 דצמבר 2020

אצטדיון סמי עופר בחיפה מציג: מגוון אפשרויות ושטחי פרסום חדישים עבור קמפיין פרסומי במשחקי כדורגל באצטדיון עם פוטנציאל חשיפה ארצי נרחב לכל בית בישראל.

אצטדיון סמי עופר, בשיתוף עם מועדוני הכדורגל החיפאים, מספק אפשרויות פרסום מתקדמות עם פוטנציאל חשיפה אדיר, באמצעות כלי פרסום חדשניים אשר נחשפים לקהל של עשרות אלפי צופים (ולעתים גם יותר) בעת שידורי המשחקים בטלוויזיה והן כמובן בפרסום ישיר לקהל במקום.

האצטדיון מארח מדי שבוע את משחקי הבית בליגת העל לכדורגל של שני המועדונים המקומיים המובילים, קבוצות הפועל ומכבי חיפה, כמו גם את משחקי נבחרת ישראל בזירה הבינלאומית המתקיימים באצטדיון מעת לעת. מדובר לרוב במשחקים בעלי עניין רב אשר זוכים לסיקור נרחב ולשידור חי ומצולם בערוצי הטלוויזיה עם רייטינג גבוה. בין כלי הפרסום המובילים והחדשניים באצטדיון ניתן למצוא את מסכי ה-LED הענקיים אשר ממוקמים ביציעים המזרחיים בדיוק אל מול מצלמת השידור המרכזית של המשחק ופאנל הפרשנים לפני, תוך כדי ואחרי המשחק. בנוסף קיים גם מסך LED אשר ממוקם מעל למנהרת השחקנים וזוכה לחשיפה ממוקדת ומתוזמנת היטב ברגעי השיא של כניסת השחקנים אל כר הדשא ועזיבתם עם ירידתם להפסקה וסיום ההתמודדות.

במשחקים בהם לא ניתן לארח קהל אוהדים ביציעים (מסיבות כאלו ואחרות) קיימת גם אפשרות ייחודיות של פרסום נרחב באמצעות כיסוי היציעים באמצעי פרסום מודפסים אשר "מכסים" טריבונות חלקיות או שלמות ומציגים מסרים פרסומיים ושיווקיים עם חשיפה ישירה ומשמעותית במהלך המשחק. אפשרות זו נחשבת אפקטיבית כאשר מצלמות השידור מצלמות במשך המשחק את הטריבונות המכוסות, אולם רלוונטיות גם לימות שגרה בהם ישנה כניסת קהל ליציעים, כאשר הפרסום מתאפשר על גבי יציעים שאינם מאוכלסים – באצטדיון למעלה מ-30,000 מקומות ישיבה ובמהלך העונה ישנם גם משחקים עם תפוסה חלקית בהם חלק מהיציעים ריקים. מגוון אפשרויות הפרסום באצטדיון מצטרפות כמובן לשירותי האירוח והאירועים היוקרתיים אותם אנו מעניקים בכל ימות השנה, בין היתר עבור אירועים עסקיים, אירועי חברה, ימי עיון, כנסים והרצאות, וכן גם ימי כיף וסדנאות צוות שונות, בהם אנחנו מעניקים כלים רבים למיתוג אישי לכל חברה, בית עסק או גורם עסקי / פרטי המעוניין לקיים אירוע במתחם האצטדיון.

פרסום ביציעי האצטדיון
פרסום ביציעי האצטדיון (צילום: עמית עזריאל)

צפו בקמפיין MADE IN HAIFA# של עיריית חיפה על גבי מסכי הלד החדשים והיציע המזרחי באצטדיון (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה | אתר nws.co.il)

אפשרויות הפרסום באצטדיון כאמור רבות ומגוונות, כאשר כל קמפיין פרסומי ילווה על ידי צוות אנשי המקצוע והשיווק שלנו תוך ייעוץ והכוונה מלאה לאפיקים המתאימים והאפקטיביים ביותר, בהתאמה אישית לצרכים ולמטרות הפרסום, במטרה להפיק את מירב החשיפה והאימפקט עבור הלקוח.

מעוניינים לשמוע עוד פרטים על אפשרויות הפרסום באצטדיון? לחצו כאן.

דרגו אותנו:
5/5

שאלות ותשובות חשובות:

אצטדיון סמי עופר בחיפה מציע מגוון אפשרויות ושטחי פרסום חדישים לטובת קמפיין פרסומי במשחקי כדורגל באצטדיון עבור חברות, ארגונים, בתי עסק, גורמים פרטיים ועסקיים כאחד, עם פוטנציאל חשיפה ארצי נרחב!

האצטדיון מארח מדי שבוע את משחקי הבית בליגת העל לכדורגל של הקבוצות החיפאיות המובילות (מכבי והפועל), ומעת לעת גם מארח משחקים של נבחרת ישראל בזירה הבינלאומית – מדובר לרוב במשחקים שזוכים לסיקור נרחב ושידור חי בטלוויזיה עם רייטינג צפייה גבוה.

בין אמצעי הפרסום המובילים באצטדיון ישנם מסכי ה-LED הגדולים והחדישים הממוקמים ביציע המזרחי בדיוק מול מצלמות הטלוויזיה המרכזיות, בנוסף ישנו מסך בולט מעל למנהרת השחקנים שזוכה לחשיפה ממוקדת בעת עליית השחקנים לכר הדשא. כמו כן קיימת אפשרות לפרסום נרחב באמצעות כיסוי יציע עם אמצעים מודפסים להצגת מסרים שיווקיים עם חשיפה ישירה ומשמעותית במהלך המשחק.
 

אפשרויות הפרסום שונות ומגוונות, כאשר כל קמפיין ילווה בידי צוות מחלקת השיווק באצטדיון עם ייעוץ והכוונה מקצועיים עבור האפיקים המתאימים ביותר עבורכם, בהתאמה אישית לצרכים והיעדים, ולטובת מקסימום חשיפה ואימפקט בקמפיין ייחודי שכולם ידברו עליו!

מומלץ בנוסף