אירוע עסקי קטן – לעשות זאת בגדול!

  • עמוד הבית
  • Asset 11
  • אירוע עסקי קטן – לעשות זאת בגדול!
אירוע עסקי קטן – לעשות זאת בגדול!
מאת: צוות האתר

תאריך: 10 נובמבר 2018

אירוע עסקי קטן, אירוע בוטיק או אירוע מותג – איך לארגן הכל על מנת להפיק אירוע גדול מהחיים?

אירוע עסקי בימנו הוא כלי עבודה חשוב המשמש כל ארגון למטרות של גיבוש העובדים, הנחלת מסרים שיווקיים,
בניית אמון בחברה ובמוצריה, מיתוג והעצמה וזאת לצד העברת מסרים מקצועיים בדרכים יצירתיות ושלא כחלק משגרת העבודה השוטפת הרגילה.

תאגידים וחברות גדולות בישראל מקיימות אירועים עסקיים תוך השקעת תקציבי ענק והקפדה על מסורות של קיום אירוע שנתי ואפילו דו-שנתי בחלק מן המקרים. לעומתם חברות קטנות יותר המעסיקות מספר מצומצם יותר של עובדים, מתקשות לייצר אירועים בסדרי גודל דומה ובוודאי בהשקעות האמורות, מה גם שאינן זקוקות בהכרח למופעי ראוותנות מסוג זה. עם זאת, גם לחברות הקטנות והבינוניות קיים הצורך באירועים עסקיים ממותגים, מכובדים ומפרים ככלי מניע לעובדים, ככלי לגיוס לקוחות ולמילוי של מטרות עסקיות כאלו ואחרות.

כיצד להפיק אירוע עסקי קטן ומרשים?

ראשית חשוב כי נמנע בתוכנית העבודה מההגדרה של אירוע "קטן" ונתחיל לדבר במונחים של אירוע מותג או אירוע בוטיק.
מעבר לעובדה כי המונחים עצמם מייצרים משיכה וכמיהה לסוג כזה של אירוע ייחודי, גודל האירוע מאפשר גם לייצר אותם בסטנדרטים גבוהים שימתג אותו ככזה גם בפועל.
אז "אירוע בוטיק" נשמע נהדר, איך ממשיכים מכאן? הנה נקודות הדרך החשובות:

מקום האירוע – אחד האתגרים המרכזיים בהפקת אירוע בוטיק עם כמות לא גדולה במיוחד של משתתפים הוא מציאת הלוקיישן המארח המתאים. מרבית מתחמי האירועים יעדיפו כמובן כמעט תמיד לארח אירועים גדולים בעלי מאות משתתפים לכל הפחות והאפשרות לקיום האירוע במתחם החברה אינו נוצץ ומרשים כפי שמתבקש מאירועי בוטיק. כדאי ולנסות למצוא אולם או מרכז כנסים מתאים המציע חללי אירוח מרשימים אשר יתאימו לאירוח כמות המוזמנים שלכם. יש לבדוק הנחיות בטיחות במקום ולהתאים את גודל החלל למשתתפים, לצרכי נראות ונוחות והן מבחינה בטיחותית.

השקעה בפרטים קטנים כגדולים – הפקת אירועי בוטיק לכמות קטנה יחסית של משתתפים (לרוב מדובר באירועים של עד 80 משתתפים) מאפשרת השקעה רבה בפרטים הקטנים, אלו שעושים את ההבדל הגדול. באירועים קטנים ניתן לקבל כל אורח בקבלת פנים אישית של מנכ"ל החברה או דמות בולטת אחרת בארגון, להעניק שי אישי ממותג, ליצור פינות ישיבה מעוצבות ונוחות, להשקיע בכיבוד ברמה קולינרית גבוהה יותר וליצור אווירה אינטימית, נעימה וחיובית.

תכנון הזמן – בניגוד לאירועים הגדולים בהם קשה יותר לייצר אווירת אינטימיות, אירועים קטנים הם כלי נהדר לחיזוק הגיבוש בארגון.
מומלץ לתכנן את הזמן באופן שיאפשר זמן חופשי, שיח והחלפת רשמים. ניתן לייצר זמן כזה בעת ההתכנסות והכיבוד, ובהמשך בין שלבי האירוע הצפויים.

תכנון כלכלי – ככלל, אירועים עסקיים אינם מיועדים להשבת ההשקעה באופן ישיר והתפוקה מהם היא פחות מדידה.
יחד עם זאת, עדיין מדובר בהשקעה לטווח הרחוק הבאה לידי ביטוי בשביעות רצון העובדים, מחויבות לארגון, יחסי ציבור ומיתוג וגיוס לקוחות חדשים.
חשוב לתכנן תקציב מתאים לאירוע ולפרוס אותו על פי כמות משתתפים, על מנת לאמוד אם ההשקעה באירוע על פי משתתף צפויה להשיב לחברה תפוקה כלכלית בעתיד.

אולמות האירועים והכנסים באצטדיון סמי עופר כוללים גם חדרים ואולמות אירוח אינטימיים לאירועי בוטיק, אירועים עסקיים מרשימים אך מצומצמים עבור עשרות משתתפים בלבד, באווירה יוקרתית ונעימה – אנו נדע להתאים עבורכם את החלל האידאלי באצטדיון לקיום אירוע עסקי בכל סדר גודל בהתאמה אישית לצרכים הייחודים של הארגון.

מומלץ בנוסף