אצטדיון סמי עופר, עולם חדש של אירועים!

  • עמוד הבית
  • Asset 11
  • אצטדיון סמי עופר, עולם חדש של אירועים!
עולם חדש של אירועים
מאת: צוות האתר
תאריך: 17 אוגוסט 2018

הכירו את השחקן החדש בתחום האירועים בישראל – אצטדיון סמי עופר, המקום בו ניתן להגשים כל חלום, מקטן ועד גדול.

עולם הפקות האירועים מתעדכן בקצב מסחרר, סף הריגוש של לקוחות הולך וגדל, ועל תקן מגשימי החלומות אמונים מפיקי האירועים אשר חייבים להמציא את הגלגל בכל הפקה מחדש.

בעידן בו אנו חיים, אנשים לא מסתפקים במועט וצנוע – אנשים לא מתפשרים, אנשים רוצים גם וגם וגם, הכל מהכל כולל הכל – הכי טוב, הכי יוקרתי, הכי מקורי, הכי מיוחד, ונכון שיעלה כמה שפחות… בעידן דינמי שכזה, עבודתם של אנשי ההפקה נעשית מאתגרת במיוחד ודורשת יצירתיות אין קץ, יכולות גבוהות במיוחד וחשיבה מחוץ לקופסא. תוכן, עיצוב, קונספט, תאורה, הגברה, שינוע, כל אלה מהווים את הדרך לביצוע הרעיונות המשוגעים של הלקוחות, ואנשי ההפקה אחראים על הגשמת השיגעונות הללו – באצטדיון סמי עופר, הכל אפשרי!

מערבבים ספורט ועסקים…

"ספורט כאימון עסקי" זהו אינו קונספט חדש בעולם ההפקות והאירועים, אך גם בתחום זה המקצוענות והמענה לצורך הלקוחות עולה מדרגה. מנהלים המעוניינים לעודד הנעת עובדים יכולים לקבץ את צוותי העובדים בחדר הלבשה של קבוצת כדורגל/כדורסל בלבוש ספורטיבי, על גבי לוח מאמנים להציג את אסטרטגיית העבודה העתידית ולייצר משחק המדגים את ההתנהלות היום-יומית. תחרות מכירות מחלקתית? עמידה ביעדים? גיבוש מחלקתי? מטרות אשר באות לידי ביטוי באירוע ספורטיבי אמיתי, עם תלבושות/מדי ספורט וחדרי הלבשה – תפאורה מושלמת כדי להיכנס לאווירה של תובנות צוותיות ואישיות ואימון קבוצתי על פי יעדים.

הכל כלול!

הרלוונטיות של אולמות האירועים הקונסרבטיביים אל מול אירועי הקונספט הייחודיים הולכת ונעלמת. מארגני האירוע מעוניינים במקום רבגוני – גם מקורה וגם פתוח, שיוכל להכיל אלפי אנשים וגם שישרה תחושת אינטימיות – גם וגם כבר אמרנו? בעקבות ריבוי הפניות והצורך בחללי אירועים חדישים וגמישים המספקים מענה להפקות יצירתיות וחווייתיות, הוקמה מחלקת אירועים באצטדיון סמי עופר בחיפה, אשר מלווה ומטפלת בכל שלבי האירוע, מיצירת הקונספט הייחודי ועד מענה טכני ולוגיסטי לבקשות יוצאות דופן של הלקוח.

אילן פוקס, מנכ"ל אצטדיון סמי עופר בחיפה, מסביר: "לאצטדיון מרחבי אירועים רבים ומגוונים, הוא יכול להכיל יריד המוני במרחב אחד ואירועים קטנים בחללים אינטימיים אחרים, הופעות אמפי חיצוניות אשר מתוחמות על פי גודל קהל או הופעות כר דשא לעד 30 אלף איש. היתרון הגדול שלנו באירועי האצטדיון הינו היכולת בהתאמת המקום לצורכי הלקוח, דבר המאפשר גמישות הפקתית – הלקוחות חולמים, מתפרעים ואנחנו מגשימים – והכל, במקום אחד!"

"לעיתים נתקלים באירוע אחד אשר בו ישתתפו מספר קהלים שונים לדוגמא אירוע חברה למשפחות בו נוכח קהל בוגר וילדים", מסביר פוקס, "על מרחב האירועים החדש לתפקד כאקורדיון, להתאים את עצמו לרוח ההפקה המדוברת, לייצר חללים יעודיים, לאפשר לכל קהל למצוא את מקומו. המקום צריך להתאים את עצמו לאירוע ולא להיפך!". כמובן שגם ישנו הערך המוסף הספורטיבי והאנרגיות שבלהיות במקום עצום ומרשים שכזה.

שיגרה זה רע(?)

חברות וארגונים רבים פונים לחברות הפקה בבקשה ליזום יום עבודה מ"חוץ לקופסא" – התרעננות, אך לא ניתוק, שינוי אווירה מרענן להנהלה ולעובדים תוך יום עבודה שגרתי, מלא בתפוקות פרקטיות ומאוורר בחוויות חוץ משרד – כך נולדו להם הפיצולים. עובדי החברה מגיעים ליום אחד, חלקם או כולם, ל"עבודה" במקום אחר, העובדים נחלקים על פי צוותים אורגניים לקבוצות המקיימות דיוני צוות בחללים ייעודיים, עבודה משותפת על פי טמפלייט שהוכן מראש, קפה ומאפה במתחם משותף, הפסקות, פעילות מגבשת ושוברת שיגרה, ועוד ועוד… הכל אפשרי באצטדיון סמי עופר, כבר אמרנו?

מומלץ בנוסף