לקיים ישיבה מחוץ "לקופסא" - איך ואיפה?

  • עמוד הבית
  • Asset 11
  • לקיים ישיבה מחוץ "לקופסא", איך ואיפה?
מאת: צוות האתר

מחפשים מקום בו תוכלו לשנות אווירה ולקיים ישיבה או פגישה עסקית מחוץ למשרד? כך תעשו בחירה טובה – מהלוקיישן, דרך העזרים ועד השירות.

העולם העסקי בעידן המודרני והחדשני בו אנו חיים משתנה כל העת ויוצר תחומי עיסוק רבים בהם ישנה חשיבות פחותה למיקום העשייה אשר הופכת יותר דינמית ומתבצעת באמצעות העולם הרשתי. משמעות הדבר כי רבים כיום בוחרים לעבוד מן הבית, בבתי קפה או אפילו בבית הלקוח, בהתאם לתחום העיסוק ולצורך, לפרסם אמצעי תקשורת ניידים ואינטרנטיים ולא להשתעבד כלכלית ולוקאלית ללוקיישן אחד מוגדר ובעיקר יקר, על כל הוצאותיו השוטפות. עם זאת, הצורך לקיים מעת לעת פגישות או לערוך ישיבות, פרזנטציות וכינוסים אחרים עדיין ישנו כמובן וכך נוצרו, עבור אנשי "העולם החדש", מתחמי עבודה ועסקים מיוחדים בהם ניתן להשכיר משרד או חדר ישיבות על פי צורך ולא על בסיס חודשי או שנתי כנהוג. קונספט חדשני זה של השכרת חדר ישיבות מספק נוחות וגמישות פיזית לצד נוחות כלכלית, כאשר התשלום מול השוכרים מתבצע על פי שעות שימוש מוגדרות ו/או בהתאם לחבילת שימוש מוגדרת מראש.

מחפשים מקום מיוחד לישיבה חשובה? כך תעשו בחירה טובה:

לפני ששוכרים חדר ישיבות חשוב לוודא מה כוללת התמורה והאם ישנה התאמה מרבית לצורכי המפגש המתוכנן. הנה המרכיבים החשובים עליהם כדאי לתת את הדעת בבחירת המתחם המתאים לישיבה הבאה שלכם:

פינת אירוח בחדר ישיבות באצטדיון

מתחם האירועים והכנסים באצטדיון סמי עופר חיפה מהווה בית חם לרבים באזור הבוחרים לקיים בו ישיבות צוות והנהלה, פגישות עסקיות מרובות משתתפים ועוד באחד מחדרי הישיבות במקום. אצלנו תוכלו ליהנות מסביבה עבודה אלגנטית ויוקרתית באווירת  VIP מרשימה עם חדרי ישיבות מאובזרים היטב בכל הציוד הטכנולוגי החדשני והמתקדם ביותר שנדרש, לצד מתחם נגיש, חנייה בשפע וצוות מיומן אשר יעניק לכל המשתתפים חווית אירוח ברמה הגבוהה ביותר שניתן.

מומלץ בנוסף