אירועים עסקיים – מאיפה מתחילים?

  • עמוד הבית
  • Asset 11
  • אירועים עסקיים – מאיפה מתחילים?
מאת: צוות האתר

תאריך: 18 נובמבר 2018

כל אירוע עסקי חייב לכלול אמירה, לשדר הצלחה ולהעניק ערך מוסף – איך עושים זאת נכון? הנה 5 טיפים מרכזיים.

תכנון אירוע עסקי מחייב ראשית התייחסות ממוקדת למטרות האירוע ויישומן, תוך יצירת אמירה, הקפדה על מיתוג ומוניטין בעבור הארגון/חברה ומתן ערך מוסף ייחודי לאורחים והמשתתפים.

בעידן בו אנו חיים, אנשים לאכל אלו אינם פוסחים כמובן על הצורך בעיצוב מרשים, בידור מהנה, אוכל וכיבוד צבעוני וטעים תוך יצירת תחושות של מגוון ושפע, יצירת חיבור בלתי אמצעי ונינוחות בין המוזמנים לאורך האירוע כולו. במקרים רבים, מטרותיו של אירוע עסקי או כנס אינן תמיד מדידות וניתנות לכימות, אולם מנהלים בעולם העסקים והתעשייה יודעים בבירור להצביע על אירוע עסקי מוצלח שהותיר את המשתתפים עם תחושה אמיתית של התפעלות וחוויה ורקם את הקשר המיוחל בינם לבין הארגון ו/או המותג לטווח הקצר והארוך יחדיו.

אז כיצד מייצרים אירוע עסקי מרשים? הנה 5 טיפים חשובים:

1. הקפדה על פרטים – לפני הכל, בתכנון אירועים בכלל וכמובן אירועים עסקיים בפרט, אין להשאיר דבר ליד המקרה. יש לתת את הדעת על כל פרט ופרט באירוע, החל מבחירת הלוקיישן והתכנית האומנותית וכלה בתכנון קבלת הפנים, הציוד הטכני במקום (תאורה, הגברה וכו') והנגישות לכל מתחמי האירוע בעבור כלל האורחים.

2. מקום מתאים – כאשר המטרה היא אירוע עסקי מחבר ומאגד הנועד לחזק את המיתוג של הארגון ולנצל את המעמד להעברת מסרים לעובדים, יש לבחור במקום מתאים עם אווירה ייחודית ומרשימה, כלומר לא די באולם ממוזג וקייטרינג מקומי. על מנת ליצור מיתוג מרשים ולהעביר מסרים של נוכחות עוצמתית מומלץ לבחור במתחם אירועים בעל שם המאפשר קיום אירוע עסקי ברמת אירוח גבוהה ומאידך משלב מסר של יוקרה וחיבור להצלחה.

3. תוכן – הביטוי "התוכן הוא המלך" הוטמע ברשת מתוך ההבנה כי תוכן איכותי מביא לחיבור ללקוחות, מענה לצרכיהם וארגונים היודעים הצלחות. באירוע עסקי המצב אינו שונה כאשר יש למצוא את הדרך לשלב תוכן מהנה, מבדר וקולח לצד מסרים איכותיים ובעלי משמעות המשרתים את מטרות הארגון וצרכי לקוחותיו/אורחיו גם יחד.

4. אורח כבוד – לרוב באירועים עסקיים מארחים גם את עובדי החברה. האמירה האישית לצד האמירות העסקיות היא כי החברה והארגון מוקירים את פעילות העובד ואת חלקו בהצלחת הארגון. באירועים כאלה יש לשים את האורחים וצרכיהם במרכז ולהשקיע השקעה של ממש הן במחשבה והן במשאבים. תחושה של מחסור או חיסכון תציג תוצאה הפוכה, ולכן האוכל, המשקאות והקינוחים צריכים להגיע בשפע, באיכות ובצורת הגשה מכבדת ומרשימה.

5. שי לאורחים – חתימת האירוע בחלוקת שי למשתתפים מעניקה תחושה כי האורח במרכז גם ליום שאחרי. ניתן לבחור במתנות בעלות קשר לארגון, לדוגמה ארגונים בתחום ההייטק והטכנולוגיה ישקיעו בגאדג'טים ממותגים, ארגונים בתחום המזון בערכות מטבח וציוד יוקרתי וכו'. חשוב ליצור מתנה במארז מרשים ולא לוותר על מיתוג המתנה בהדפסה או חריטה.

אצטדיון סמי עופר מזמין אותך לערוך את האירוע העסקי הבא שלך באולמות האירועים והכנסים במקום באווירה ייחודית ויוקרתית אשר תעניק לארגון שלך הרבה כוח ועוצמה.
במתחם האירועים שלנו ניתן לערוך אירוע עסקי בכל סדר גודל, החל מעשרות ועד אלפי אורחים ומשתתפים – אירוע חברה, כנסים, ירידים, השקות ועוד – ברמה הגבוהה ביותר!

מומלץ בנוסף