מקום ליום עיון, פיתוח והעשרה לצוות

מקום ליום עיון, פיתוח והעשרה לצוות
מאת: צוות האתר

מרבית הארגונים והחברות כיום, מייחסים חשיבות גדולה לקיום ימי עיון לצוותי העובדים – כך גם אתם תעשו זאת נכון.

ארגונים רבים נוהגים לחלק את עובדיהם לצוותים, כאשר כל צוות זוכה למטרות ויעדים הניתנים לכימות ולמדידה ומנוהל באמצעות משאבים של הכשרה, ידע וניסיון וליווי ניהולי-מקצועי. החשיבות שקיימת לעבודת צוות הביאה את מרבית הארגונים והחברות לתובנה כי יש להשקיע במשאב האנושי לא רק בתנאי שכר והטבות חומריות, אלא בעיקר בפיתוח האישי, העצמה ומתן כלים לעובדים כיחידים וכצוות.

חלק גדול מאותם ארגונים וחברות משלבים כחלק קבוע מן התקציב השנתי ותכנית העבודה ימי פיתוח וגיבוש לצוותי העובדים השונים בארגון, כאשר מטרתם היא "ניתוק" של העובדים מסביבת העבודה הרגילה עם המטלות השוטפות ופיתוח חשיבה ביקורתית, יזמות, תקשורת ומיומנויות נוספות אשר ישמשו ככלים לקידום ולהצלחה של היחיד, הצוות והארגון בהמשך. על מנת לקיים ימי עיון, פיתוח והעשרה אפקטיביים לצוותים בארגון, חשוב לתת את הדגש על שני מרכיבים מרכזיים:

* מיקום – בחירה במקום מתאים ליום עיון היא אולי הבחירה החשובה ביותר, כאשר העיקרון המוביל צריך להיות בחירת מקום המספק סביבת עבודה נוחה מחוץ לארגון. גם ארגונים המחזיקים במתחם הדרכות או חדרי ישיבות ייעודים, בוחרים לצאת מן הסביבה הארגונית, הן על מנת לשדר לעובדים את עיקרון הניתוק מן הפעילות השוטפת, הן לשם ההשקעה בעובדים והן על מנת להבטיח שעובדים לא יתפנו להסתנן למחלקותיהם, לסיים מטלה, להשיב על מייל או כל פעולה יום-יומית אחרת. לשם כך חשוב לבחור במיקום נגיש ונוח להגעה עבור כל המשתתפים על מנת שלא להפוך את ההגעה ליום החשוב לטרחה.

* תוכן – ימי עיון, פיתוח והעשרה מצריכים מן המעסיק חשיבה על הקיים לעומת הרצוי ומציאת דרך יצירתית למלא את הפערים. בשוק קיימות כיום לא מעט חברות לייעוץ וניהול ארגוני המציעות סדנאות והרצאות מתאימות בשילוב ניהול דינמיקה קבוצתית, התמודדות עם שינויים ארגוניים, מעוף ותחומים רלוונטיים נוספים. נכון לשלב חברה חיצונית לניהול התוכן וההעשרה, אולם רצוי לעמוד בקשר עם המנחה המיועד, להעביר אליו באופן דקדקני את המטרות, אופי הארגון והצוות ופרטים ממוקדים נוספים, לטובת יצירת תוכן פורה, מרתק שיתרום לכל המשתתפים גם לטווח הארוך. מרבית הארגונים בוחרים להוציא מספר צוותים יחד לימי עיון, פיתוח והעשרה, כאשר כל צוות נוטל חלק במספר פעילויות בחלל נפרד וחלקים מסוימים מן היום, לרוב ההתכנסות והסיכום, מתקיימים בחלל משותף בנוכחות מלאה של כולם.

אצטדיון סמי עופר, מקום מושלם לאירוח יום עיון

במתחם האירועים באצטדיון סמי עופר אנו מארחים ימי עיון, פיתוח והעשרה צוותיים לארגונים מכל רחבי הארץ הזוכים תנאי אירוח יוקרתיים ומרשימים, נגישות מלאה וקרבה לתחנת הרכבת ולמוקדי תחבורה ציבורית, מתחם חנייה ענק לטובת המשתתפים בשילוב נוף מרהיב המשלב את כחול הים והירוק העשיר של הכרמל, ומעל הכל התאמה מושלמת של חללי האירוח והעבודה בהתאם לאופי הפעילות. במתחם מגוון אולמות אירוח ואירועים המשלבים אבזור מלא, חלל חיצוני משותף ואפשרויות הסעדה בהתאמה אישית וברמה גבוהה במיוחד. צוות מחלקת האירועים שלנו ישמח להעניק לכם מבחר אפשרויות לאירוח עבור יום עיון מקצועי מושלם בהתאם לצרכים הייחודים שלכם.

מקום ליום עיון - אצטדיון סמי עופר
יום עיון באצטדיון סמי עופר

שאלות ותשובות חשובות:

באצטדיון סמי עופר ניתן לערוך ימי עיון, פיתוח והעשרה לצוות לטובת פיתוח אישי, העצמה ומתן כלים לעובדים כיחידים וכצוות בחלק מהארגון, הצגת תכניות עבודה תקופתיות, ניהול דינמיקה קבוצתית, הרצאות מקצועיות ועוד.

מתחם האירועים באצטדיון מציע מגוון חללי אירוח יוקרתיים בגדלים שונים בהתאמה לצרכים שונים ומשתנים, אבזור טכנולוגי חדשני ומתקדם,  נגישות מלאה קרבה לתחנת הרכבת ומוקדי תחבורה ציבורית וצוות מקצועי מארח שידאג לבצע את כל ההתאמות הנדרשות לטובת קיום יום עיון מוצלח ובלתי נשכח.

בהחלט! לרשותכם במתחם האירועים שלנו מטבח שף המציע תפריט חלבי / בשרי עשיר לבחירתכם עם אפשרויות הגשה שונות בהתאם לצורך (הגשה לשולחנות, מזנון "בופה" פתוח ועוד) וכמובן כשרות מלאה.

הצוות שלנו ישמח להעניק לכם מבחר אפשרויות ותאריכים לאירוח יום עיון מקצועי מושלם בהתאם לצרכים הייחודים שלכם, מוזמנים ליצור עמנו קשר כאן.
 

מומלץ בנוסף