חשיבות הנגישות לאורחי האירוע

  • עמוד הבית
  • Asset 11
  • חשיבות הנגישות לאורחי האירוע
חשיבות הנגישות לאירוע
מאת: צוות האתר

תאריך: 8 דצמבר 2018

תכנון אירוע חייב להביא בחשבון את הלוקיישן, נוחות ההגעה, הנגישות וזמינות החנייה – הנה היתרונות שלנו בתחום זה.

תכנון של אירוע עסקי בכל סדר גודל חייב בימנו להביא בחשבון את הלוקיישן, מעבר לאווירה, לנראות והנוף המקומי, מיתוג וכמובן נוחות ההגעה, הנגישות ונוחות החנייה.

בעידן המודרני בו חלק ניכר מן העבודות יכולות להתבצע מכל מקום, ארגונים מעסיקים עובדים מכל רחבי הארץ ואינם מוגבלים לאזור גאוגרפי אחד כאשר ברצונם לאחד את השורות ולהביא את העובדים באופן פיזי לאירועים שונים. בעוד שבעבר מרכז הארץ, בדגש על אזור גוש דן, היה למוקד משיכה בעבור ארגונים וחברות, בעיות של התמצאות, צפיפות, פקקים ומצוקת חנייה מהותית הביאה את המנהלים והמובילים בארגונים לחיפוש פתרונות נוחים אחרים, נגישים ומזמינים יותר.

אצטדיון סמי עופר אינו רק בית חם לאוהדי הכדורגל בישראל, כי אם מרכז כנסים ואירועים מפואר לעסקים וארגונים הכולל עשרות חדרי אירוח וחללי עבודה, קומת קבלת פנים, שירותי מיתוג וקייטרינג מקומי עשיר. האצטדיון ממוקם במתחם העסקי מת"מ בדרומה של חיפה, מתחם בו יושבות חברות היי-טק רבות והוא מהווה השראה של חדשנות עסקית ומודרניזציה הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הערכי. המתחם שוכן למרגלות הר הכרמל ולצד רצועת החוף היפה של חיפה. הן ההגעה למתחם והן השהייה בו, תשקף נוף מרהיב של טבע פראי וירוק מצד אחד וקו רקיע הנושק אל קו המים מצדו השני. מכל חלון וצוהר של המתחם תשתקף תמונת נוף מרהיבה ומהנה המביאה ביטוי והשפעה חיובית לאורחים לאורך היום כולו.

לצד כל היתרונות הללו, האצטדיון מאפשר מיקום אטרקטיבי ונגישות מעולה, תוך התאמה ונוחות לאורחים המגיעים מכל רחבי הארץ, בדגש על המרכיבים הבאים –

* נגישות: מתחם האצטדיון מצוי בכניסה הדרומית של חיפה ומאפשר הגעה נוחה הן דרך כביש החוף והן דרך הכביש הישן, המתחברים אל יציאות שונות של כביש שש לטובת המגיעים מכל רחבי הארץ. הנוהגים למקום לא יצטרכו להסתבך בדרכים העירוניות ויגלשו אל המתחם הבולט לעין כבר מן הכביש הראשי המוביל למקום.

* תחבורה ציבורית: מתחם האצטדיון מצוי בסמיכות לתחנת חוף הכרמל הכוללת גם תחנה מרכזית למגיעים באוטובוס וגם תחנת רכבת, במרחק הליכה נוח ונגיש.

 

* חניה: מתחם האצטדיון מכיל לא פחות מ-800 חניות צמודות לטובת אורחי המקום ועוד 1,500 חניות ציבוריות בקרבת מקום, מרחק הליכה קצרה.

 

 

כל אלה ויתרונות נוספים בהיבט חוויית האירוח והיוקרה הפכו את אצטדיון סמי עופר למתחם אירועים מהגדולים והנגישים ביותר בארץ,
מתחם מזמין ומהנה עם מאפייני אירוח ובילוי ייחודים ברמה הגבוהה ביותר.

מומלץ בנוסף

פודקאסט "האנליסטים" - פרק ספיישל באצטדיון סמי עופר

"רק רוצה לבוא לאצטדיון"

פרק ספיישל של פודקאסט "האנליסטים" (רפאל קבסה) בשיחה עם צוות האצטדיון על כל הנתונים המעניינים, חווית האירוח באצטדיון, איך נערכים לכל המבקרים ועוד.

קרא עוד »