אירועים בימי תקופת הקורונה

  • עמוד הבית
  • Asset 11
  • אירועים באצטדיון בימי קורונה
אירוע באצטדיון בימי קורונה
מאת: צוות האתר

תאריך: 5 יולי 2020

באצטדיון סמי עופר בחיפה ניתן לערוך אירועים פרטיים משפחתיים, סדנאות שונות וכן אירועים עסקיים שונים בהתאם להנחיות משרד הבריאות תוך הקפדה על דרישות התקן של התו הירוק / הסגול עם אפשרות להפרדת קהלים ותחימת אזורים עבור אוכלוסיות בסיכון, החל מעשרות בודדות של משתתפים ועד לסף הקבוע על פי התקן לאותה העת.

הנחיות משרד הבריאות לקיום אירועים בצל נגיף הקורונה מתעדכנות בתקופה זו חדשות לבקרים, כאשר במקביל עולם האירועים מנסה לחזור אט אט לפעילות תחת המגבלות השונות ואיתו גם מתחם האירועים באצטדיון סמי עופר, כאשר צוות שלנו בוחר שלא לראות בהנחיות כמגבלה, אלא כהזדמנות לחזק את היתרונות הייחודים הטבעיים של המתחם והחללים השונים בו, המאפשרים קיום אירועים מודולריים במספר תצורות, ללא פגיעה בחוויה הכללית, בעיצוב, ביוקרה, בשירות וכמובן באווירה.

מתחם האירועים באצטדיון מכיל מגוון חללי אירוח ואולמות אירועים בגדלים שונים, המתאימים לכל סוגי האירועים, אירועים עסקיים ופרטיים כאחד, בכל היקף, בשטחים פתוחים או סגורים. במקום ישנם אולמות מעטפת, חללים הכוללים לובי ומתחם קבלת פנים נפרד, ולמעשה הנחיות הקורונה המשתנות אינן "מאיימות" על כלל החוגגים במתחם, בזכות האפשרות להתאמה של חלל לאירוע לכמות המשתתפים בכל עת, לצד העדכונים הדינמיים לרוב בהנחיות. בזכות מבחר גדול של חללי אירוח, כלל האירועים המתוכננים באצטדיון בתקופה זו, זוכים לאולם מרווח אשר מיועד להכיל כמות גדולה של אורחים מאלה שהוזמנו בפועל. אולמות האירועים המרווחים במקום מאפשרים יצירת סידורי הושבה תוך שמירה על מרחק בין השולחנות ובין האורחים כנדרש, יצירת מעברים מרווחים, מזנוני אוכל פרוסים לאורך חלל גדול כל אלה מסייעים בשמירה על האווירה הכללית, החוויה והשמחה, לצד כמובן הקפדה על ההנחיות ומניעה של התקהלות.

צוות העובדים במקום מנהל כל אירוע ואירוע בקפידה, כאשר הנחיות דוגמת הקפדה על ניקיון וחיטוי אמנם הוחמרו, אולם למעשה משמרות גישה ושירות אשר היה מסופק גם קודם לכן בסטנדרטים גבוהים במיוחד. ברחבי המתחם פזורות עמדות אלכוהול ג'ל לנוחות האורחים, ובכל אירוע ואירוע ממונה עובד האמון על בידוק הנכנסים כנדרש. בנוסף במתחם ישנו מטבח שף, הנותן דגש על מנות טריות, מחומרי גלם משובחים בלבד, המוכנות במקום על ידי צוות עובדים מיומן ובניצוחו של שף המקום, תוך פיקוח מלא על תנאי התברואה, הניקיון והאיכות. בעת תכנון אירוע באצטדיון ניתן לבחור בכל קונספט ותצורת הגשה רצויה בין אם מזנונים פתוחים, הגשה לשולחן ואפשרויות נוספות. ניתן גם לשלב בין הסגנונות על פי אופי האירוע ובהתאם לצורך.

אירוע בהתאם להנחיות באצטדיון סמי עופר
סידור שולחנות מיוחד לאירוע שנערך בקפסולות באצטדיון

שאלות ותשובות חשובות:

ניתן לקיים אירוע פרטי / עסקי באצטדיון בהתאם להנחיות משרד הבריאות תוך הקפדה מלאה על דרישות "התו הירוק / הסגול" לאירועים. 

מגוון אולמות האירועים וחללי האירוח באצטדיון מאפשרים קיום אירוע באופן מודולרי במספר תצורות, ללא פגיעה בחוויה הכללית, בעיצוב או ביוקרה – כך למשל ניתן להפריד קהלים או לתחום אזורים בהתאם לדרישות, החל מקבוצות משתתפים ועד עשרות בודדות של אורחים בהתאם לסף המותר באותה העת. 

אולמות האירועים וחללי האירוח המרווחים באצטדיון מאפשרים סידורי הושבה תוך שמירה על מרחק בין השולחנות, הכיסאות והאורחים אם הדבר מתבקש, וכן יצירת מעברים מרווחים ופריסת מזנוני אוכל לאורך חלל גדול תוך שמירה על האווירה הכללית והחוויה לצד מניעת התקהלות מיותרת.

בהחלט! צוות העובדים באצטדיון מנהל כל אירוע בקפידה רבה עם הקפדה על ניקיון וחיטוי יסודי של כל חללי האירוח במתחם, תוך פיקוח על תנאי התברואה והאיכות במקום. בנוסף ברחבי המתחם מוצבות עמדות אלכוהול-ג'ל רבות לנוחות האורחים.

היתרון הבולט לקיום אירוע במתחם האירועים של האצטדיון בימי קורונה, הוא למעשה האפשרות לקיים אירוע ללא התחושה של "איום המגפה" והמגבלות השונות – אפשרויות העיצוב הנרחבות המותאמות באופן אישי לכל אירוע, הסטנדרטים המחמירים של השירות והמטבח המקומי העשיר והמוקפד יוצרים חוויה של אירוע יוצא דופן וחוויה שאין שנייה לה לחוגגים ולאורחים גם יחד.

מעוניינים לקיים אירוע פרטי או עסקי בימי קורונה בהתאם להנחיות? לחצו כאן לפרטים נוספים.

 

מומלץ בנוסף