בין קבלת הפנים לתוכן האירוע

  • עמוד הבית
  • Asset 11
  • בין קבלת הפנים לתוכן האירוע
בין קבלת הפנים לתוכן האירוע
מאת: צוות האתר

תאריך: 8 דצמבר 2018

על החשיבות הגדולה של הפרדת קבלת הפנים ממרחב האירוע עצמו באירועים עסקיים.

אירוח של אירועים עסקיים מביא עמו מטרות שונות, כאשר כל פרט בתכנון האירוע משפיע על השגתן. גיבוש, העברת מסרים, הוקרה, מיתוג ואמירה, שימור עובדים, גיוס לקוחות והרחבת פעילות – אלו רק חלק מן המטרות האפשריות בעת כינוס אירוע עסקי, כאשר גם אם לא כל המטרות ניתנות לכימות ולמדידה בטווח המיידי, ניתן בהחלט לאמוד את תחושת הנוכחים לאחר האירוע ולאמוד את רמת הצלחתו.

ככלל, באירועים עסקיים רצוי להפריד את התוכן והמסרים המועברים באירוע לאווירה והדינמיקה הנוצרת לפניו, במהלכו ואחריו. יצירת מרחב בלתי רשמי לשיח ומפגש בלתי אמצעי בין האורחים, נמצא כאחד הכלים המשפיעים ביותר על האירוע עצמו, כמו גם מאפשר למופע המרכזי (הרצאה, מצגת או כל תוכן אחר) לקבל את הבמה המיועדת לו ללא הסחות דעת. בחירה במתחם הכולל אולם קבלת פנים נפרד היא בחירה מקצועית ומדויקת המסייעת הן ביצירת תחושת היוקרה, הן בעיצוב סביבה ממותגת החל מכניסת האורחים והן בניהול וארגון האירוע בצורה מסודרת.
 

הבירוקרטיה המקדימה, הכניסה והתוכן המרכזי

באירועים עסקיים רבים נדרשת הרשמה מסודרת לצורך מעקב אחר הנוכחות והכוונת האורחים, חלוקת שי לנוכחים, יצירת זמן למינגלינג ושיח חופשי המהווה את "שבירת הקרח" ויצירת הקשר בין האנשים והתפקידים השונים המוזמנים לאירוע. בעוד שבמשרדי הארגון ובעבודה השוטפת, סמנכ"לים וחברי הנהלה בכירה מרוחקים פיזית ורעיונית מעובדי השטח (משוכנים לעתים בקומות נפרדות ו/או משרדים סגורים), אירוע חברה מטרתו היא ליצור קשרים חמים ותקשורת בין כלל העובדים והשותפים לדרך. יצירת מרחב פתוח, כיבוד קל ומשקה ומפגש בלתי אמצעי יגרום לחיבור בין הדרגים השונים ולאווירה של שותפות והערכה.

אולם קבלת הפנים מאפשר הפרדה ברורה בין הבירוקרטיה לתוכן הערכי של האירוע. ההרשמה, יצירת בסיס הנתונים, חלוקת כרטיסי אורח או כל ניהול בירוקרטי אחר יתקיים במבואה, ואילו הכניסה אל חלל האירוע יהווה את תחילת הערב והאירוע באופן רשמי. ניסיונות לייצר את ההפרדה הזאת במתחם אחד – תחת שולחנות קבלת פנים ורישום בכניסה באופן מרוחק ממקומות הישיבה לרוב ייצרו ערבוב וחוסר נוחות ולא ישיגו את המטרה. למעשה, על מנת לייצר את ההפרדה המושלמת ולזכות בכל היתרונות מומלץ לאפשר זמן קבלת פנים ארוך שיאפשר לאורחים למצות את השיח והבילוי הבלתי רשמי, ולבחור במתחם המאפשר הפרדה מוחלטת, לרבות קומות נפרדות בין אולם קבלת הפנים למתחם האירוע עצמו.

מכינים לכם קבלת פנים מיוחדת…
אנחנו באצטדיון סמי עופר מעמידים לרשותכם למעלה מ-30 אולמות אירוח, ישיבות וכנסים בגדלים שונים ובהתאמה אישית לצד חבילת מיתוג יוקרתית לכל ארגון באמצעות כלים טכנולוגיים מודולאריים מתקדמים ואולם מבואה וקבלת פנים יוקרתי המצוי בקומה נפרדת. באולם קיימות עמדות הרשמה וקבלת פנים, כמו גם אמצעי מיתוג המאפשרים נוכחות בולטת של הארגון באולם עצמו כגון: מסכי תאורת לד (לוגו, סלוגן, מסרים רצים), אפשרות למוזיקת רקע, בר משקאות וכיבוד קל, מלצרים מסתובבים ואלמנטים נוספים להבטחת אירוח יוקרתי בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

כניסה לאצטדיון סמי עופר
קרדיט צילום: עמית עזריאל

מומלץ בנוסף

פודקאסט "האנליסטים" - פרק ספיישל באצטדיון סמי עופר

"רק רוצה לבוא לאצטדיון"

פרק ספיישל של פודקאסט "האנליסטים" (רפאל קבסה) בשיחה עם צוות האצטדיון על כל הנתונים המעניינים, חווית האירוח באצטדיון, איך נערכים לכל המבקרים ועוד.

קרא עוד »