תקן 9001 ISO לאיכות השירות ברשותנו!

  • עמוד הבית
  • Asset 11
  • תקן 9001 ISO לאיכות השירות ברשותנו!
מאת: צוות האתר

תאריך: 6 ינואר 2021

בחודש דצמבר 2020 נבדק והוסמך האצטדיון על ידי מכון התקנים הישראלי לקבלת תו 9001:2015 ISO – תקן בינלאומי לניהול איכות ואנחנו למעשה האצטדיון הראשון בארץ המוסמך לתקן זה!

אצטדיון סמי עופר הוקם הוקם בשנת 2014 ומראשית דרכו עושה צוות המקום לילות כימים, במטרה להעניק שירותי איכות מובילים בתחום הספורט ובתחום האירועים גם יחד, כאשר המתחם, מעבר להיותו אצטדיון הבית של שתי קבוצות הכדורגל החיפאיות (מכבי והפועל), משמש בשנים האחרונות גם לוקיישן לאירוח אירועים פרטיים ועסקיים בכל סדרי הגודל, וכן אירוח הופעות ומופעי תרבות לצד ימי עיון, סדנאות, הרצאות וכנסים לארגונים וחברות ועוד שלל שירותים נלווים נוספים.

בימים אלו, זכה האצטדיון להכרה רשמית של "מכון התקנים הישראלי", הידוע כמחמיר בדרישותיו, והפך לאצטדיון הראשון בישראל שנושא את התקן הבינלאומי 9001:2015 ISO. תו התקן שניתן לאחר בדיקות מקיפות ומחמירות, קובע כי אצטדיון סמי עופר פועל תוך ראיית צרכי הלקוחות ולשביעות רצונם המלאה, במגוון היבטים דוגמת:

* התמקדות בלקוח.
* מנהיגות.
* מעורבות ומחויבות העובדים לארגון וללקוחות.
* ניהול מקצועי של תהליכי עבודה וראיה עתידית.
* הטמעת מערכות לניהול איכות.
* חיסכון במשאבים.
* המצאות בתהליכי שיפור מתמיד.
* וכן ניהול יחסי גומלין.

אלמנטים אלו באים לידי ביטוי בכל שירותי האצטדיון ולכלל לקוחותיו, החל מאירוח משחקי כדורגל מובילים וכלה באירוח וניהול אירועים עסקיים ופרטיים, בהסעדה, ברמת השירות, בטכנולוגיה המתקדמת המהווה חלק בלתי נפרד משירותי האצטדיון ובהבנה העמוקה כי בראש עומד הלקוח, צרכיו ויכולת ההתאמה המושלמת אליו.

תהליך קבלת התקן אינו עניין של מה בכך ואינו מסתכם במבדק הסופי, כי אם כולל תכנון מוקדם באמצעות אפיון תהליכים, כתיבת נהלים, הפקת לקחים ופעולות לשיפור, הטמעה ובסופו של תהליך מבדקים קפדניים לצורך קבלת ההסמכה. צוות הניהול באצטדיון ראה בתקן זה כהזדמנות וככלי "פותח דלתות", ונתן את המיטב בכדי לעמוד בסטנדרטים המחמירים לקבלתו. זאת ועוד, ניתן להתרשם מרמת השירות הניתנת באצטדיון באמצעות סקרי דעת קהל המבוצעים בקביעות בקרב לקוחות ומבקרים במקום, כמו גם מגוון השירותים והפתרונות המתרחבים בכל עת לטובת הלקוח.

לא לחינם חברות הייטק, יזמות ורשויות מקומיות לצד לקוחות מוסדיים רבים, בוחרים להתקשר באופן תדיר עם האצטדיון ולארח את עובדיהם למגוון ימי כיף, ימי עיון, ישיבות וסדנאות לצד אירועי חברה שנתיים ושלל הזדמנויות אחרות למפגש במתחם שמציע נגישות מלאה, אפשרויות מיתוג רבות, טכנולוגיה חדשנית מתקדמת ורמת אירוח בסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל!

ISO-9001

לצפייה במסמכי ההסמכה הרשמיים – לחצו כאן.

מעוניינים לקיים אירוע או פעילות באצטדיון וליהנות מהשירות הטוב ביותר שלנו? לפרטים נוספים לחצו כאן.

מומלץ בנוסף