אפשרויות הגשה והסעדה באירוע עסקי

  • עמוד הבית
  • Asset 11
  • אפשרויות הגשה והסעדה באירוע עסקי
אפשרויות הגשה והסעדה באירוע עסקי
מאת: צוות האתר

תאריך: 23 פברואר 2019

מזנונים פתוחים, מלצרים מסתובבים, הגשה עצמית, אישית או לשולחן – כל אפשרויות ההגשה וההסעדה לאירוע שלך. 

בין אם מדובר באירוע חברה שנתי הכולל מאות עובדים ובין אם ביום עיון או גיבוש לצוות המונה עשרים משתתפים,
מעבר למבנה היום והתוכן היצוק אליו, יש לדאוג לכיבוד והסעדה באופן מפנק, איכותי ומותאם לאופי האירוע.

בעת תכנון אירועים עסקיים, קיימים לא מעט פתרונות בתחום הקייטרינג וההסעדה, כאשר בטרם נבחן את התפריטים ואיכות המזון (נושאים חשובים מאין כמותם) יש לבחור בצורת ההגשה המותאמת ביותר לאירוע, שתשתלב בו באופן שלא יפריע לקיום והעברת התוכן מחד גיסא, אולם יאפשר נגישות, נוחות ושפע לאורחים מאידך גיסא.

בין שיטות ההגשה וההסעדה הנפוצות כיום באירועים:
א. מזנון פתוח – מזנון פתוח מאפשר הגשה עצמית וחופשית כאשר האורחים יכולים להתכבד ככל העולה על רוחם משפע מטעמים, בהגשה במקום, המזון מוגש חם וטרי והאוכל הופך למרכיב בולט באירוע כולו. באירוע כזה ניתן כמובן לתכנן שעות בהן המזנון יעמוד לרשות האורחים ולסגור אותו עם המעבר לשלב ההרצאה / המופע / התוכן של הערב.

ב. מלצרים מסתובבים PASS-AROUND – מלצרים המסתובבים בין האורחים עם מגשים מעוצבים עשירים בנגיסים מפנקים. האורחים נהנים מהגשה אישית גם בשלב קבלת הפנים וגם בשלבים הנוספים באירוע, אין צורך להפסיק את השיח או הפעילות לטעום וליהנות, ולא נגזל מקום מן המרחב המשותף לטובת הקמת מזנון ודוכני מזון. החיסרון: לא כל סוגי המזון מתאימים להגשה באמצעות "מלצרים מסתובבים". מדובר במזון נוח לאכילה בעמידה ובניידות: כריכונים, נגיסים וכדומה. אירוח שכזה מתאים לאירועי גאלה, קבלות פנים והופעה.

ג. הגשה לשולחן – ניתן להפריד את החלק של הארוחה מן החלק התוכני של האירוע ולזמן את האורחים לסעודה בשולחנות ישיבה. צורת הגשה זו על ידי מלצרים או באמצעות הגשה עצמית ממזנון, אין הגבלה על כמות המזון או למנות המוגשות בו כאשר פרק הארוחה מתקיים בנפרד מהאירוע עצמו. באירועים ארוכים או בימים מרוכזים יהיה צורך לשלב פתרון זה לצד פתרונות כיבוד וארוחות ביניים נוספות לאורך היום.

אירוע עסקי בטוב טעם באצטדיון סמי עופר!

אוכל הוא דרך להביע מחשבה והשקעה בעובדים ובאורחים, ואין להקל ראש בשאלות של איכות, מבחר, נראות המזון והצוות ופינוקים המשתלבים בארוחה. מתחם המשלב אולמות ומתחמי אירוח מגוונים זה לצד זה נותן מענה מצוין לפיצולים באירוע, דבר אשר מאפשר לקהל האורחים ליהנות ולחוות כל שלב באירוע על תכולתו הנפרדת מקבלת הפנים, דרך ארוחות, הפסקות מתוקות ועד בר אלכוהול ושתייה. במתחם האירועים באצטדיון אנו מארחים במסירות כנסים, הרצאות ואירועים עסקיים לצד מגוון אירועים פרטיים ושמחות משפחתיות. מתחם האירועים באצטדיון הינו מודולארי ומשלב חללי אירוח בגדלים משתנים, מרפסות עם נוף לכר הדשא, אפשרויות העמדה שונות של ריהוט ואזורי הסעדה ושתייה. במקום שירותי קייטרינג, הסעדה ובר איכותיים בסטנדרטים גבוהים במיוחד, תוך עמידה בכשרות והתאמה מושלמים לצרכי כל אירוע.

אפשרויות הגשה והסעדה באירוע עסקי

מומלץ בנוסף