תאי הצפייה: אירוח אירועים קטנים בסטנדרט גבוה

  • עמוד הבית
  • Asset 11
  • תאי הצפייה: אירוח אירועים קטנים בסטנדרט גבוה
מאת: צוות האתר

תאריך: 27 יולי 2019

בעולם האירועים של ימנו, לא פעם עולה צורך באירוח אירוע אקסלוסיבי קטן – תאי הצפייה שלנו הם המקום המושלם.

בעולם העסקי ובשוק האירועים הפרטי המגוון של ימנו לא אחת עולה הצורך באירוח אירוע אקסלוסיבי קטן, בסדר גודל של 10-30 משתתפים, תוך חיפוש אחר דרך ייחודית לארח את האירוע ולהעניק למשתתפים חוויה מרגשת ויוצאת דופן.

בין אם מדובר במסיבת יום הולדת אינטימית, אירוע פרידה מיוחד או מפגש הוקרה עסקי ללקוחות, עובדים ושותפים לדרך, מתחם האירועים שלנו באצטדיון סמי עופר מציע חווית אירוח יוקרתית ומפנקת בתאי צפייה מרווחים המעניקים תצפית מעולה אל כר הדשא הירוק. במרבית המועדים, ניתן לקיים אירועים קטנים בתאי הצפייה באצטדיון בזמן משחק כדורגל ולשלב את הצפייה במשחק כחלק מן הבילוי, ובמקביל ליהנות מן המתחם וחווית האירוח המתאפיינת באווירת ה-VIP במקום, כל אלו מהויים מתכון מושלם עבור אירועי בר מצווה אינטימיים, ימי הולדת תחת קונספט של ספורט וחיבור לכדורגל, מסיבות רווקים וגם רווקות (ישנן לא מעט נשים חובבות כדורגל מושבעות!) ואירועים אחרים המבקשים ליצור בידול, יוקרה ותוכן מעט שונה.

אירוח של אירוע עסקי קטן באחד מתאי הצפייה באצטדיון יכלול את כל עזרי ואמצעי המיתוג הנדרשים, טכנולוגיות חדישות וזמינות דוגמת מקרנים, חיבור אלחוטי לרשת האינטרנט, מסכי צפייה ועוד. לצד כל אלו ייהנו האורחים מחלל יוקרתי מרווח המאובזר היטב בספות נוחות, שולחנות, מטבחון עשיר ומלא בכל טוב בשילוב שירותי הסעדה בהתאמה אישית מתפריט האירועים העשיר שלנו. כיום אירועים עסקיים שונים דוגמת ישיבת צוות, יום עיון, כנס או הרצאה המתקיימים מחוץ לארגון הוא כלי חשוב המשמש מנהלי משאבי אנוש ומעסיקים להשקעה בעובדים. גם אירועים פרטיים המתקיימים בתאי הצפייה באצטדיון זוכים לסטנדרט גבוה במיוחד של אירוח תוך התאמה אישית מדויקת של צרכי הלקוח, האירוע והחוויה המיוחלת. אירועים המתנהלים לצד משחקי כדורגל המתקיימים באצטדיון יוצרים חוויית צפייה ובילוי יוצאת דופן בשילוב עוצמה ופינוק יוקרתי המתאגדים תחת אירוע אחד במקום חוויתי מושלם.

תא צפייה באצטדיון
במתחם האירועים באצטדיון 30 תאים וחדרי צפייה VIP יוקרתיים עם מבואת כניסה נעימה ונוחה להתכנסות. המבנה הייחודי של המתחם מאפשר גם אירוח של ימי עיון, העשרה, האקתון, תוכניות עבודה וסיעור מוחות ארגוניים המתקיימים בחדרי עבודה מפוצלים, וזאת תוך ניצול המבואה המשותפת והמרווחת כחלל מפגש משותף להסעדה ומינגלינג בין המפגשים האישיים.

ארגונים רבים נוהגים לקיים מפגשים כאלה כחלק מפעילות שנתית לגיבוש צוות העובדים, יצירת מפגשי עבודה פוריים וכתיבת תכניות עבודה בשילוב לחוויית אירוח שונה, מפנקת ויוקרתית. מתחם האירועים שלנו מציע לחברות, ארגונים, תאגידים ולקוחות פרטיים מגוון אולמות וחדרי אירוח בכל סדרי הגודל תוך התאמה מלאה לצרכי הלקוח וכמות המשתתפים המיועדים. לרשות המארחים יעמדו כל האפשרויות למיתוג עסקי ואישי, לרבות עמודי טוטם, תמונות מסך ועזרים טכנולוגיים אחרים, וזאת לצד מערך שירות ואירוח בסטנדרטים מוקפדים במיוחד.

מומלץ בנוסף