אירוע גאלה: כך תרימו ערב נוצץ

מקום לאירוע גאלה - אצטדיון סמי עופר
מאת: צוות האתר

ערב גאלה הוא אירוע קונספט ייחודי עם מטרות ציבוריות / עסקיות – כך תארגנו אירוע גאלה שכולם ישמחו לקחת בו חלק.

אירוע גאלה, בניגוד לאירועי חברה "רגילים", הוא אירוע קונספט ייחודי שמטרותיו יכולות לנוע מגיוס כספים ותרומות בעבור מטרה בעלת ערך הקשורה לארגון המארח ועד ערבי Networking עסקיים.
המטרה יכולה להיות מטרה ציבורית מוכרת, על פי הערכים אותם בוחר הארגון לאמץ, או לחילופין מטרות עסקיות המחברות ומייצרות שיתופי פעולה חשובים במגוון תחומים. בערבי גאלה נהוג כי האורחים רוכשים את כרטיסי ההשתתפות לאירוע וכל ההכנסות מוקדשות לטובת המטרה המוצהרת.
על מנת להפוך את המכירה המוקדמת לאירוע לאטרקטיבית ומבוקשת יותר, כדאי להעניק לערב ערך מוסף באמצעות שילוב בין מספר אלמנטים מרכזיים –

  • בחירת מיקום: ערב גאלה, גם כאשר נערך ביוזמה והובלה של ארגון מסוים, נכון כי לא ייערך במתחם הארגוני כי אם במקום חיצוני מותאם, בעל אלמנטים של יוקרה ואירוח בסטנדרטים גבוהים. חשוב לבחור במקום בעל יכולת להכיל כמות גדולה של אנשים בבטיחות ובנוחות ולהתאים לאופי האירוע, וזאת לצד נגישות, נוחות הגעה וחנייה.

  • ארוחה יוקרתית: הזמנה לערב גאלה תמיד תכלול ארוחת ערב יוקרתית ואיכותית, בין אם בתצורת ההגשה של מזנון חופשי ופתוח ובין אם באירוח קליל של Finger Food איכותי. ערב גאלה הוא אירוע מסודר ומאורגן היטב בו נקבעת מראש מסגרת זמנים לכל פרק של הערב והארוחה מהווה חלק חשוב ממנו, וכמובן תמורה ראויה לאורחים שקנו כרטיסים ממיטב כספם.
  • הווי ובידור: באירוע גאלה נהוג לשלב בידור מסוג הופעה מתחום המוזיקה ו/או הסטנד-אפ ובערבי גאלה ייחודיים יותר גם תחומי אומנות נוספים על פי קונספט. ההופעה מהווה חלק מן התמורה הניתנת בעבור הכרטיס לאורחים וחשוב לבחור במופע בידור איכותי, שם מוכר ולהקדיש פרק זמן נכבד לחלק האומנותי.

  • הנחיה נעימה: ערב גאלה יונחה בצורה מסודרת, באופן שישלב בין הערכים והמטרות עליהם נשען הערב לבידור, לתוכן האומנותי, לנאומים ולכל מסר נוסף שישתלב בהנחיה. חשוב לבחור במנחה בעל יכולות ווקאליות וכריזמה. לא בהכרח מנחה מקצועי, ולעתים אחד מבכירי הארגון יהווה אפשרות טובה יותר גם ברמה הערכית, אולם חשוב שמדובר יהיה באדם בעל ביטחון מול קהל, מסודר ומאורגן ובעל יכולת לתפוס את עין הקהל, להביא לקשב ולהצלחת האירוע כולו.


אצטדיון סמי עופר בחיפה כולל מגוון אולמות ומתחמי אירועים יוקרתיים המתאימים במיוחד לקיום אירוע גאלה נוצץ ומרשים – במקום תוכלו ליהנות מחוויית אירוח ובילוי ברמה הגבוהה ביותר, מטבח קולינרי עשיר, אבזור טכנולוגי מתקדם ולוקיישן נוח ונגיש לכל, המהווה אטרקציה מושלמת לכל האורחים והמוזמנים וישדרג את אירוע הגאלה שלכם לרמה אחרת.

שאלות ותשובות חשובות:

באצטדיון סמי עופר ניתן לערוך כמעט כל אירוע גאלה או אירוע קונספט ייחודי, קטן כגדול, שמטרתו גיוס כספים ותרומות, קיום ערב Networking עסקי ושיתופי פעולה שונים במגוון תחומים, עם ארוחה יוקרתית, שילוב של מופע בידור ועוד.

מתחם האירועים באצטדיון כולל מבחר אולמות וחללי אירוח יוקרתיים המתאימים במיוחד לקיום אירוע גאלה נוצץ ומרשים עם חוויית בילוי ברמה הגבוהה ביותר, אבזור טכנולוגי חדשני ולוקיישן נוח ונגיש לכל המהווה אטרקציה לכל האורחים והמוזמנים וישדרג את האירוע שלכם לרמה אחרת.

כמובן, במסגרת האירוע תוכלו ליהנות ממטבח השף שבמתחם האצטדיון המציע תפריט עשיר וכשר בתצורות הגשה שונה לבחירתכם (הגשה לשולחנות, מזנון חופשי, Finger Food איכותי ועוד) לצד מפרט בר כיד המלך.

מומלץ בנוסף