מסיבת פרידה / פרישה - אירוע לכל החיים

  • עמוד הבית
  • Asset 11
  • מסיבת פרידה/פרישה – אירוע לכל החיים
מאת: צוות האתר

מסיבת פרידה או פרישה לגמלאות של עובדים / בעלי תפקידים היא אירוע מרגש וחשוב במיוחד לארגון כולו – הנה מה שחשוב לדעת בנושא.

עריכת מסיבת פרישה לגמלאות או אירוע פרידה לעובדים ומנהלים אשר סיימו את תפקידם בחברה משדרת אמירה של כבוד, מחברת את העובדים הצעירים יותר אל הארגון ומספקת מעמד מרגש לעובד הנפרד מן הארגון ומן החברים לאחר תרומה ארוכת שנים. במתחם האירועים של אצטדיון סמי עופר תוכל לקיים אירוע פרידה / פרישה חגיגי ומיוחד שיכבד היטב את המעמד.

בעידן שבו דור הצעיר שולט ומאפיין יותר ויותר את עולם התעסוקה, הגעה של עובד ותיק לגיל פרישה היא מרגשת ומהווה אמירה הן על העובד ועל מסירותו, והן על הארגון שהשכיל לשמר אותו לאורך זמן. פרישה של עובד לפנסיה ידועה חודשים מראש ומאפשרת תכנון מוקדם. ישנם ארגונים, בעיקר כאלה המעסיקים עובדים בהיקף גדול, אשר נוהגים לערוך אירוע פרישה משותף לכל העובדים אשר פרשו או צפויים לפרוש באותה שנה, ובכך למעשה מייצרים אירוע חברה תחת כותרת ונושא ברורים. ארגונים קטנים יותר יעניקו תשומת לב אישית לכל פורש בתכנון והפקה של אירוע פרידה אישי, אשר העובד הפורש יעמוד במרכזו.

בכל אירוע מסיבת פרישה / פרידה – חשוב לשים דגש על…

השלב הראשון בתכנון האירוע הוא בחירת מקום מתאים בהתאם להיקף ולמספר המשתתפים הצפוי. אירועים בכלל, ואירועי פרישה בפרט, מומלץ לקיים מחוץ לשטח הארגון. היציאה אל מתחם חיצוני מייצרת הפרדה בין אווירת העבודה לאווירת החגיגה ומעניקה לעובד הפורש כמו גם לכלל העובדים, תחושה של השקעה מצד הארגון בהם. ניתן לערוך אירוע פרידה/פרישה במהלך יום העבודה, ביציאה למתחם אירועים חיצוני ותוך שילוב ארוחת צהריים, או לחילופין להפיק מסיבת פרידה מכובדת שתתקיים מחוץ לשעות הפעילות. בניגוד לשאר אירועים עסקיים נפוצים, אירועי פרידה שמים בראש ובראשונה את העובד במרכז. מומלץ לשלב בין השקעה של הארגון (בלוקיישן, באוכל, בתפנוקים ובמתנה מכבדת לעובד הפורש), להשקעה אישית מצד החברים לעבודה. עובד הצובר שנות ניסיון רבות במקום עבודה מסוים, וודאי חתום על לא מעט מהצלחות הארגון ומהווה חלק מן האמירה והעשייה שבו. חשוב לא פחות מכך הקשרים החברתיים שיצר, הזיכרונות המשותפים, ההומור והשפה – את כל אלה ניתן ורצוי להביא לידי ביטוי באמצעות מצגת, סרטון, ברכות וכו', בהתאם לאופי הארגון והחברים בו.

אחת השאלות המהותיות במקרה של אירועי פרידה/פרישה היא את מי להזמין לאירוע – כלומר מחד גיסא מדובר באירוע פנימי וסגור, אשר להוקרה האישית ולהוואי הפנימי של הארגון משמעות רבה בתוכו, ומאידך מדובר באירוע חשוב המהווה ציון דרך לעובד הפורש מעבודה לאחר עשרות שנים (בשוק העבודה בכלל ובארגון בפרט) וישנה חשיבות למי שיעמוד לצדו ברגעים מרגשים אלו. מאחר ואירוע פרישה לרוב אינו קורה בהפתעה והעובדים מודעים למדיניות הפרידה הנהוגה בארגון, מומלץ לשתף את העובד מראש בארגון בקווים כלליים ולהציע לו להזמין את בני משפחתו הקרובים. במקרה של אירוע פרישה אשר מתקיים בהפתעה מומלץ לשתף את בן/בת הזוג וילדי העובד, להזמינם לאירוע ואף לאפשר להם לשאת דברי ברכה.


אצלנו במתחם האירועים של אצטדיון סמי עופר בחיפה ניתן לערוך מסיבות ואירועי פרישה / פרידה חגיגיים ומרגשים במיוחד לעובדים, מנהלים או בעלי תפקידים, תוך התאמה אישית של קונספט האירוח, מיתוג הארגון ושילוב כל האלמנטים הטכנולוגיים והשירותים הנדרשים להפקת אירוע מיוחד שאף אחד לא יישכח.

מומלץ בנוסף