עולם הפקות האירועים מתעדכן בקצב מסחרר, סף הריגוש של לקוחות הולך וגדל, ועל תקן מגשימי החלומות אמונים מפיקי האירועים אשר חייבים להמציא את הגלגל בכל הפקה מחדש.
בעידן בו אנו חיים, אנשים לא מסתפקים במועט וצנוע – אנשים לא מתפשרים, אנשים רוצים גם וגם וגם, הכל מהכל כולל הכל – הכי טוב, הכי יוקרתי, הכי מקורי, הכי מיוחד, ונכון שיעלה כמה שפחות… בעידן דינמי שכזה, עבודתם של אנשי ההפקה נעשית מאתגרת במיוחד ודורשת יצירתיות אין קץ, יכולות גבוהות במיוחד וחשיבה מחוץ לקופסא. תוכן, עיצוב, קונספט, תאורה, הגברה, שינוע, כל אלה מהווים את הדרך לביצוע הרעיונות המשוגעים של הלקוחות, ואנשי ההפקה אחראים על הגשמת השיגעונות הללו – באצטדיון סמי עופר, הכל אפשרי!
מערבבים ספורט ועסקים…
"ספורט כאימון עסקי" זהו אינו קונספט חדש בעולם ההפקות והאירועים, אך גם בתחום זה המקצוענות והמענה לצורך הלקוחות עולה מדרגה. מנהלים המעוניינים לעודד הנעת עובדים יכולים לקבץ את צוותי העובדים בחדר הלבשה של קבוצת כדורגל/כדורסל בלבוש ספורטיבי, על גבי לוח מאמנים להציג את אסטרטגיית העבודה העתידית ולייצר משחק המדגים את ההתנהלות היום-יומית. תחרות מכירות מחלקתית? עמידה ביעדים? גיבוש מחלקתי? מטרות אשר באות לידי ביטוי באירוע ספורטיבי אמיתי, עם תלבושות/מדי ספורט וחדרי הלבשה – תפאורה מושלמת כדי להיכנס לאווירה של תובנות צוותיות ואישיות ואימון קבוצתי על פי יעדים.