מקום לאירוע הרמת כוסית חגיגי

מקום להרמת כוסית
מאת: צוות האתר

עודכן לאחרונה: 2 יוני 2022

אירוע הרמת כוסית הינו אירוע חגיגי שתמיד כיף ומרגש להתכונן אליו ובעיקר לקחת בו חלק, בין אם לקראת החגים ומועדים חשובים אחרים לאורך השנה, לאחר הצלחת עסקיות או לכבוד ציון יום הולדת לארגון / עובדים – מדובר באירוע חשוב שכדאי להיערך אליו היטב בכל פעם מחדש ולספק למשתתפים את החוויה הטובה ביותר.

תחום שימור העובדים זכה להפוך לרב משמעות בארגונים קטנים כגדולים, וזאת מתוך ההבנה כי עובד מרוצה הוא "משווק" טוב יותר של הארגון, התפוקות שלו גדלות ועלויות האחזקה והשימוש של עובד קיים וטוב נמוכות לאין ערוך מעלויות הגיוס וההכשרה של עובד חדש תחתיו. הסוציולוגיה הארגונית מראה בכל מחקר כי דווקא נושא השכר של העובדים אינו תופס את המקום הראשון בשביעות רצונם כפי שנהוג לחשוב (למעשה הוא ממוקם רק במקום ה-3!) ותחושות שייכות, סיפוק וביטחון קודמות לו. אחת הדרכים ליצור תרבות ארגונית פתוחה, נעימה ולהעניק לעובד תחושת ערך וקשר בלתי אמצעי אך מחייב כלפי הארגון היא באמצעות קיום אירועי חברה – ארגונים וחברות רבות מקיימות אירועי ענק שנתיים ואפילו חצי שנתיים, אולם ניתן לשלב בנוסף לכך (או במקום, תלוי בהיקף ובאופי הארגון) אירועים קטנים, יומיומיים, המצביעים על תשומת לב.

הרמת כוסית – אירוע חגיגי למועדים מיוחדים

אירוע הרמת כוסית הוא אירוע שאינו מחייב הפקה גדולה בהכרח והוצאות גרנדיוזיות, ויכול לייצר תחושת אינטימיות, הוקרה וחיבור בין העובד לארגון ולהנהלה. מרבית הארגונים נוהגים לערוך אירוע הרמת כוסית בפתיחת שנה חדשה, בסמיכות לראש השנה, במטרה לאחל לעובדים חג שמח, אלא שישנן הזדמנויות רבות נוספות למפגש מסוג זה:

* חגים ומועדים – רצוי וכדאי לערוך אירוע הרמת כוסית ומפגש חברתי קצר בסמיכות לכל חג וחג. ניתן להתאים את הכיבוד, התפאורה ולעתים חלוקת שי לעובדים על פי רוח החג. בחנוכה ניתן לקבוע הרמת כוסית המשולבת עם הדלקת נרות חנוכה בשעות אחר הצהריים ולשלב מגשי אירוח של סופגניות ולביבות; בט"ו בשבט לערוך פריסת פירות יבשים משובחים לצד יין טוב ובפורים ליצור רגע היתולי, "שבירת קרח" באמצעות אביזרים, מסיכות וכדומה לצד כיבוד מתאים (אף אחד לא באמת מפנטז על אזני המן, כדאי שתדאגו גם לאופציה נוספת 🙂

* סיכומים תקופתיים – כל חברה וכל ארגון נוהג לסכם את פעילותו מעת לעת ועל פי פרמטרים שונים. מרבית הארגונים נוהגים ליצור סיכום בסיומה של שנה אזרחית, אולם קיימים סיכומי ביניים נוספים דוגמת סיכום חודשי / רבעוני / חצי שנתי או ביחידות זמן אחרות. הקפידו על קיום ישיבות סיכום חגיגיות בהן יוצג המידע לעובדים בשקיפות והבנה, לצד יעדים עתידיים, מסקנות ותובנות לצד כמובן הוקרה על הפעילות שבוצעה במסגרת הזמן הקצובה.

* הצלחות עסקיות – כמעט כל ארגון חווה לאורך השנה עליות ומורדות, וכדי להעצים הצלחות כדאי להקדיש רגע ולציין אותן באופן חגיגי. גייסתם לקוח חדש ומשמעותי? סגרתם חוזה חדש? הצלחתם מעל המשוער בפרויקט? הקדישו מספר רגעים מתוך יום העבודה, כנסו את העובדים, הרימו כוסית לכבוד ההצלחה והוקירו את תרומתם לה. ההשקעה המזערית תביא את העובדים לתחושה טובה ולמוטיבציה להמשיך ולהצליח.

* יום הולדת לחברה – לכל ארגון ישנו תאריך ההשקה והיציאה לדרך. "אל תקברו" את התאריך החשוב הזה ברישומים, הפכו את עובדיכם לשותפים לתשוקה, לעשייה ולחיבור הארגוני!

אצטדיון סמי עופר - מקום להרמת כוסית חגיגית
אירוע הרמת כוסית באצטדיון
אצטדיון סמי עופר – מקום מושלם להרמת כוסית חגיגית באווירת VIP!

נקודות ציון הן רק דוגמאות שהנן חלק בלתי נפרד מחיי עסקים וארגונים, ובאמצעות אירועים עסקיים קטנים ואינטימיים, ערבי הרמת כוסית, ערבי גיבוש ופנאי ואפילו ישיבות קונספט מושקעות ומפנקות בכיבוד ובשי לעובדים, ניתן להעצים את שביעות הרצון של העובדים ולייצר מערך שימור עובדים מוצלח. אצטדיון סמי עופר בחיפה מעמיד לרשותכם מגוון חללים ומתחמי אירוח יוקרתיים לצד מבחר חדרי ישיבות VIP מרשימים בהם תוכלו לקיים ולערוך אירוע הרמת כוסית חגיגי ומפנק במיוחד לצוות החברה, העסק או הארגון באווירה חווייתית יוצאת דופן שתעורר הרבה רגש ושמחה באירוע שייחקק היטב ולטובה בזיכרון של כולם…

שאלות ותשובות חשובות:

באצטדיון סמי עופר ניתן לקיים אירועים עסקים קטנים וגדולים הכוללים הרמת כוסית חגיגית לרגל חגים ומועדים (ראש השנה, פסח, פורים ועוד), אירועי סיום / סיכום שנה וסיכומים תקופתיים (חודשי / רבעוני / חצי שנתי וכו'), הצלחות עסקיות, ימי הולדת, אירועי פרידה, פרישה, הוקרה או כל מאורע מרגש שתרצו לציין עם הרמת כוסית מיוחדת.

במתחם האירועים באצטדיון תוכלו ליהנות ממגוון חללי אירוח יוקרתיים לצד חדרי ישיבות VIP מרשימים בגדלים שונים בהם ניתן לקיים אירוע הרמת כוסית חגיגי ומפנק במיוחד לצוות החברה, העסק או הארגון באווירה חווייתית יוצאת דופן.

כמובן,  במתחם שלנו ישנו מטבח שף מבשל עם תפריט מנות חלביות / בשריות כשר כיד המלך עם אפשרות לשלב דוכני מזון, מזנון בופה וכן בר מעוצב עם מפרט אלכוהול עשיר לבחירתכם.

מומלץ בנוסף