מיתוג אירוע - הכלים והאפשרויות באצטדיון

  • עמוד הבית
  • Asset 11
  • אמצעים למיתוג האירוע שלך
מיתוג אירוע כנס חברת PWC באצטדיון סמי עופר
מאת: צוות האתר

תאריך: 28 ינואר 2019

אילו אפשרויות וכלי מיתוג מודולאריים עומדים לרשותך לטובת מיתוג אירוע עסקי או פרטי ברמה הגבוהה ביותר? ממסכי לד, עמודי טוטם ודגלים עם סמל המותג שלך.

אחד האתגרים הגדולים בהוצאת אירוע החברה מחוץ למשרדי הארגון היא שמירה על חיבור של האורחים לאירוע ולמארח, לצד יצירת תחושת ביתיות ויוקרה גם יחד. כאשר האורחים, לקוחות, ספקים או עובדים, מגיעים אל אירוע המתקיים מחוץ למתחם החברה, הם מצפים לרמת אירוח גבוהה בסטנדרטים גבוהים ולאמירת יוקרה המשקפת את החברה המזמינה. בבחירת המקום המתאים לאירוח אירועי חברה, מקטנים ועד גדולים, חשוב לוודא ראשית כי מדובר במתחם המתמחה באירוח אירועים עסקיים ונכון למשימה כך שבאמצעות הכלים הנדרשים וללא השקעת משאבים יקרים ומיותרים, ניתן להפוך את המקום למרחב אירוח של הארגון עצמו, לרבות כל אמצעי המיתוג הנדרשים.

אילו כלי ליצירת מיתוג אירוע עומדים לרשותך?

במרבית המקרים, מתחמי אירועים וכנסים עסקיים המתמחים באירוח ארגונים וחברות יספקו שלל אמצעי מיתוג מודולאריים לאירוע הניתנים לשינוי והחלפת המיתוג כהרף עין וללא השקעה נרחבת בעלויות או חברות עיצוב ומיתוג בכל אירוע מחדש. בין הכלים והאפשרויות המתקדמות הקיימות כיום בתחום:

* עמודי טוטם – עמודי לד יוקרתיים אותם ניתן למקם במרחב האירוע, החל מאולם קבלת הפנים וכלה במתחם האירוע עצמו. עמודים אלו מותאמים להלבשת בדים מודפסים של הארגון, ליצירת אווירה ומיתוג חזק במיוחד, ברגעים בודדים של עבודה והכנה.

* מסכי לד – מיועד להצגת מצגות תוכן בזמן האירוע, לוגו חברה או ליצירת תפאורה בעת תמונות ומסרים מתחלפים ברקע. ניתן לשלב מספר מסגרות כאלה, בחללים השונים ובמעברים המיועדים לאורחי האירוע.

* דגלי מיתוג – התשתית להצבת הדגלים הקיימת במקום תצריך הדפסה והצבה של המסרים השיווקיים ואמצעי המיתוג של הארגון עצמו, התקנה פשוטה ומהירה ופיזור של הדגלים החל משלב החניה והכניסה, אולם קבלת הפנים וחלל האירוע עצמו. דגלים אלה יכולים לשמש להכוונה ולמיתוג גם יחד ומסייעים הן בהתמצאות והן ביצירת סולידריות ארגונית.

מיתוג באצטדיון סמי עופר

מיתוג באצטדיון סמי עופר (צילום: עמית עזריאל)[/caption]

לצד תנאי נוחות, נגישות ותפנוקים אחרים שחשוב לספק לאורחים, אין לוותר על המיתוג. אותה יציאה התורמת כל כך לשינוי האווירה ולתחושת הערכה בקרב העובדים והאורחים האחרים, עשויה להיות בעוכרי הארגון שלא ישכיל לייצר סולידריות ונוכחות חזקה בשטח.

אירוע עם מיתוג גבוה באצטדיון סמי עופר!

מתחם האירועים באצטדיון סמי עופר מציע סטנדרט גבוה במיוחד של אירוח לאירועים וכנסים מכל הסוגים ובכל סדרי הגודל, החל מימי עיון וגיבוש, הרצאות והדרכות, ערבי חברה ואירועים עסקיים נוספים. אנחנו מבינים כי העוצמה והנוכחות שלנו, הם רק כלי המיועד להעצמת הנוכחות של לקוחותינו ועל כן אנו מציעים חבילת מיתוג מושלמת באמצעות מיטב הכלים הטכנולוגיים לכל חברה ובכל אירוע. במקום מרחבי אירוח יוקרתיים, חללי עבודה וחדרי ישיבות מפוארים המותאמים אישית לארגון על פי מטרותיו ובשילוב חבילת מיתוג ייחודית מושלמת נגרום לכל אורח להרגיש את עוצמת הארגון והערכים שאתם מקפידים לשדר ולשמר מדי יום במסגרת פעילות החברה והארגון.

מומלץ בנוסף